Eurovaistinė, UAB

Įmonės kodas: 124446859
Adresas: Ozo g. 25, 07150 Vilniaus m. sav.
Vadovas: Aušra Rubė
Veikla: Prekyba (Vaistinės)
Kiti duomenys: žiūrėkite rekvizitai.vz.lt
Reitinguota: Top 1000 - 2013 m.

Eurovaistinė, UAB akcininkai, "Verslo žinioms" žinomi nurodytai dienai.

Eurovaistinė, UAB finansiniai rodikliai, publikuoti "Verslo žinių" leidiniuose.

Naujausi "Verslo žinių" straipsniai, kuriuose minima Eurovaistinė, UAB

„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“

2019.08.19Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes dauguma konkursų baigėsi pratęstomis sutartimis su esamais partneriais. Labiausiai į viršų pasistiebti pavyko „BPN Lietuvai“, kuri tarp sektoriaus įmonių atsistojo ant trečio laiptelio. Pagal pelningą beveik visos agentūros rikiuojasi tame pačiame lygyje...

Siuntų pristatymo terminalų tinklų plėtrai – papildomi milijonai 

2019.08.06Su progresuojančiu logistikos kanalu perspektyvą siejančios siuntų bendrovės praneša vėl didinančios investicijas.2019–2020 m. „Omniva LT“ Lietuvoje planuoja didžiausias kada nors vykdytas investicijas, kurių pagrindinis objektas – savitarnos terminalų tinklas. Lietuvos paštas metines investicijas didina nuo 1,5 iki 1,9 mln. Eur. „DPD Lietuva“ laikosi nuoseklios pozicijos...

„Eurovaistinė“ nubausta už klaidinančią reklamą

2019.07.18Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas nuolaidas klaidino vartotojus. Už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei skirta 8.688 Eur bauda...

Susijungę startuoliai „PulseTip“ ir „Sype“ keičia grįžtamojo ryšio galimybes

2019.07.02Vartotojų įžvalgų, skirtų organizacijoms tobulėti, platforma „Sype“ jungiasi su darbuotojų grįžtamojo ryšio startuoliu „PulseTip“. Sujungti grįžtamojo ryšio įrankiai veiks „PulseTip“ platformos pavadinimu...

„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta

2019.05.20Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius metus Lietuvoje buvo pirmojoje pozicijoje...

Kompensuojamų vaistų daugiausiai pardavė „Eurovaistinė“ 

2019.05.01Daugiausia kompensuojamųjų vaistų ir medicinos pagalbos priemonių Lietuvos rinkoje pernai pardavė UAB „Eurovaistinė“ – už 59,08 mln. Eur, skelbiama Valstybinės ligonių kasos pranešime...

„Eurovaistinės“ pardavimai augo 5%

2019.04.30„Eurovaistinės“ pardavimo pajamos 2018 m. sudarė 251,5 mln. Eur ir buvo 5% didesnės nei 2017 m...

R. Kižienė: matome geras perspektyvas įsigijimams

2019.04.30Praėjusiais metais „Euroapotheca“ tapo didžiausiu vaistinių tinklu Šiaurės Europos regione ir priartėjo prie didžiausių Europos vaistinių tinklų dešimtuko. Vadovai regi galimybių dar augti...

Nepriklausomų vaistinių Lietuvoje dar yra – kaip jos apsisaugo nuo tinklų „viruso“

2019.04.24Papildomos paslaugos, kitoks aptarnavimas, bendradarbiavimas su kolegomis – veiksniai, leidžiantys nepriklausomoms vaistinėms atlaikyti vaistinių tinklų konkurenciją. Mažąsias vaistines sustiprino ir tai, kad jos gali jungtis prie bendro tinklo, bet neprarasti savarankiškumo...

Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ 2018 m. augo po daugiau nei 4%

2019.04.15Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ pernai nuosekliai augo ir lankytojų srautai, ir nuomininkų apyvartos...

Sveiki produktai okupuoja parduotuvių lentynas – kaip iki jų prasibrauti ir smulkiesiems 

2019.04.08Ne kiekvienas gamintojas yra geras pardavėjas, todėl kai kurie produktai, neatradę vietos parduotuvių lentynose, paprasčiausiai nustojami gaminti. Tačiau būdų prekybininkams sudominti yra...

Honkongo pinigai pasiekė „Thermo Fisher“, svetur investavo „Eurovaistinė“ ir „Maxima“

2019.04.03Tiesioginės užsienio investicijos Lietuvoje (TUI) 2018 m. pasižymėjo šuoliu iš Honkongo: tai – pinigai, pasiekę „Thermo Fisher“ padalinį Lietuvoje. O lietuviai aktyviausiai kapitalą pernai nukreipė į Švediją ir Lenkiją, kur daugiausia investavo Nerijaus Numavičiaus kontroliuojami verslai...

Sandorių rinkoje verda gyvenimas – parduotų verslų skaičius viršijo 100

2019.03.29Lietuvos įmonių įsigijimų rinka pernai buvo itin gyvybinga ir aktyvi, o ūpas pirkti ar parduoti verslus, regis, neblės ir šiemet. Specialistai išskiria aktyviausius sektorius, pirkėjus ir tendencijas, kurios bus aktualiausios rinkai 2019-aisiais...

Kaip CEO efektyviai dirbti su vidurinės grandies vadovais

2019.03.26Laikai, kai generalinis direktorius buvo įmonės veiklos dirigentas, grimzta užmarštin. Efektyviau veikia tos bendrovės, kuriose CEO kartu su vidurinės grandies vadovais dirba kaip viena komanda, geba keistis ir įsikibę nesilaiko kitados aktualių vadybos principų...

Lankomiausios internetinės parduotuvės: lyderiai auga kartais

2019.01.30Visiškai objektyviai palyginti elektroninių parduotuvių lankomumo rodiklių beveik neįmanoma, nes srautą fiksuojančios svetainės parodo tik apytikrius skaičius. Remiantis keliais skirtingais įrankiais, galima išskirti ryškius lyderius: nuosekliai savo rinkos dalį didina „Senukai“, „Pigu“, „Tele2“, „Topo centras“, populiarumą išlaiko „Forum Cinemas“, „Perlas“, „Bilietai...

„Telia Lietuva“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

2019.01.28Baigėsi telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ žiniasklaidos planavimo konkursas: po keturių metų darbo su OMD, nuo šiol įmonė bendradarbiaus su „Inspired UM“ (UAB „Inspired Communications“). Pasirašyta sutartis numato, kad su jais „Telia Lietuva“ galės bendradarbiauti iki trejų metų...

„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

2019.01.18„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell Taivas Ogilvy“...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

2019.01.14„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami partneriai – agentūra „Inspired UM“. Su „Inspired UM“ bankas jau dirba 11 m. Donata Drakšė, „Luminor“ banko Lietuvos skyriaus rinkodaros vadovė, pabrėžia, bankas pastaraisiais metais tebegyvena nuolatiniame pokytyje, tad jiems svarbu lankstūs, greitai reaguojantys ir suprantantys jų pokyčius partneriai...

Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas

2019.01.08Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke – tik du su minuso ženklu...

Įsimintiniausios metų reklamos: tarp „Tele2“ ir „Lidl“

2018.12.20

Čia matote naujausias Eurovaistinė, UAB nuotraukas iš "Verslo žinių" fotoarchyvo.

image

2014 07 24. "Eurovaistinė" Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje. Vladimiro Ivanovo nuotr.

image

2014 07 24. "Eurovaistinė" Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje. Vladimiro Ivanovo nuotr.

image

2014 07 24. "Eurovaistinė" Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje. Vladimiro Ivanovo nuotr.

image

2013 13 30. "Eurovaistinė" Vlniaus prekybos ir pramogų centre "Akropolis". Vladimiro Ivanovo nuotr.

image

2013 03 20. "Eurovaistinė" prekybos ir pramogų centre "Akropolis" Vilniuje. Vaistai nuo peršalimo. Vladimiro Ivanovo nuotr.